چاپ وتبلیغات نوین گرافیک

چاپ روی اجسام تبلیغاتی

چاپ وتبلیغات نوین گرافیک

چاپ روی اجسام تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی تمام خدمت نوین گرافیک
شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بکارگیری متخصصین حرفه ای در زمینه چاپ روی اجسام تبلیغاتی و بازاریابی سعی بر ارائه به روز ترین و موثر ترین نوع تبلیغات دارد.
با ما09904534705 تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید .
نوین گرافیک با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی گرافیک (طراحی لوگو / بیلبورد های تبلیغاتی /کارت ویزیت/ تراکت و پوستر , و …. ) و همچنین خدمات جدیدی از قبیل چاپ پیکسل و چاپ روی اجسام تبلیغاتی و… اماده پذیرش سفارشات تبلیغاتی شماست .

پیوندها

لیست قیمت کارت ویزیت

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۱۷ ب.ظ

قیمت و خرید پیکسل خام

پخش عمده پیکسل خام جاکلیدی- پیکسل خام مگنتی- پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام پلاستیکی -دستگاه پیکسل زن و...با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شما از تولید کننده خرید میکنید.برای خرید پیکسل خام با ما تماس 09904534705 بگیرید.

 طراحی کارت ویزیت

تابلو موزیکال - تابلو آسمان شب :

تابلو آسمان شب موقعیت صورتهای فلکی و ستارگان را بر اساس تاریخ و مکان موردنظر نشان می دهد. برای تابلو موزیکال شما میتوانید عکس های مورد علاقه خود -متن دلخواه -آهنگ یا هرصدای دلخواهی برای درج در تابلو را برای ما ارسال کنید.نوین گرافیک در اینجا سعی داریم که تمام لحظات ناب و خوش زندگیتان را در یک قاب گرد هم آوریم تا هر لحظه آن لحظات زیبا کنارتان باشد.

طراحی لوگو وکارت ویزیت :

کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و قابل حمل است،شما می‌توانید به راحتی آن را به دیگران ارائه دهید.ارائه کارت ویزیت حرفه ای بودن و اهمیت شما به کسب و کارتان را اثبات می کند.طراحی یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت و به گونه‌ای باید طراحی گردد که توجه بیننده را به خود جلب کند.برای ثبت سفارش در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی